5 maj 2011

Idag då, inte hänt något speciellt sådär. Har elevens val den här veckan så har bara dans och slöjd om dagarna. Helt okej faktiskt, alltid skönare en vanliga lektioner. Imorgon har vi redovisning också, uppvisning av västafrikanska dansen och flamenco. Kul att man kan hela flamencodansen också..
Men men fredag imorgon och på lördag är dagen jag så länge väntat på. Har velat göra det jag ska göra sen 2004. Ska bli spännande, är förväntansfull, men vill ändå inte hoppas för mycket. Jag tänker bara KÖRA, så får det gå som det går helt enkelt. Gör det hela mest för en kul grej. Natten mellan fredag och lördag drar iaf jag amanda och ella in till stan, för att köa hela natten. Vad tror ni det e jag ska göra ? nån som vet kanske.
Men nu ska jag städa lite på mitt rum sen försöka hitta på något annat kul, ska va uppe typ hela natten för att bli trött imorgon..
Skriver mer i morgon,

Kommentarer
Postat av: Karin

Idol såklart;) Lycka till och ha kul! bara du tar dig förbi förstajuryn så e det bara tuta o köra, då har du ju till och med fått övat en extra gång:)

2011-05-06 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0