om 3 timmar drar vi!

yes, då skjutsar mammsen in oss till djurgården, påvägen köper vi nattkäk aka donken också :D great!
ska bli så jääääävla kul asså, längtat efter den här dagen i veckor nu. Har iaf provat i princip alla kläder som finns i min garderob, och de slutade med att jag tog ett par jeans och ett löst linne till det, kände att jag ville ha på mig något som är ''jag''. för det är ju ändå mig, min stil och min personlighet som dem kollar på, sen sången då också.
Har inga stora förhoppningar om mina chanser att gå vidare, men har höga förväntningar på dagen, hur kul vi kommer ha i kön, träffa nya människor, sitta och sjunga och spela på gitarren, riktig myskänsla!
Hoppas såklart på att komma vidare, men somsagt inga förväntningar, för då blir jag bara ännu gladare om jag skulle gå vidare.
Idag hade vi iaf redovisning, den gick ju....bra. Fina afrikanska kläder fick vi ha också, och en blomma i håret. slutade tidigare, så jag och amanda drog och köpte lite smått till imorgon/inatt.
men vi hörs imorgon när jag kommer hem pussar.
Jag, afrikanska snubben och ella (bild tagen från ellas blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0